freaky

Skrivet 2011-03-19 @ 12:49:16

jobbig huvudvärk och slö i kroppen. migrän on it's way kanske?
hade en mysig kväll igår och prövade dessutom på sushi för första gången.
jag ljuger om jag säger att jag tyckte det var gott.
min framgång med skaldjur, får räcka tills vidare.
tackar mina fina för för gårdagen. ♥

ikväll ska jag nog iväg och träffa lite folk, får se vad som händer.
nu ska jag ligga kvar i sängen och hoppas på att huvudvärken försvinner!
dessutom har det typ flyttat in tre älgar på våran trädgård. om jag drabbades av panik?
möjligt.

ha en fin lördag.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja hoppas att din huvudvärk försvinner och att du får en rolig lördagkväll :) puss på dig söta kusin <3

2011-03-19 @ 19:18:05
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback