om det ändå vore så väl

Skrivet 2011-03-09 @ 21:35:38
egentligen borde jag åka och simma imorgon på resursdagen.
men min mage och kropp säger emot.
borde jag söka läkare igen kanske? tabletterna verkar inte riktigt fungera, eller så har något nytt ploppat upp.
ja, det låter som att det är läkar-dags igen.
ÅH.
åh åh åh åh.
deprimerande!

tror nog allt att provet gick hyfsat bra iallafall. men vågar inte säga för mycket.
fikan var såklart också mysig! blev en sallad och massa tjöt med mina söttjejer!
alltid lika trevligt.
nu är klockan mycket och jag mår illa.
hade varit förvånad annars.
magkramper x2000! slå den ni.
(gör inte det för då får jag ännu ondare)

Kommentarer
Postat av: Åsa

krya sötiZ <3

2011-03-10 @ 10:52:31
URL: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback