tårta

Skrivet 2011-03-02 @ 21:32:57

jag var inte på gott humör alls när jag gick ifrån skolan idag. gjorde ju som sagt prov efter alla lektioner, och det gick rent ut sagt åt helvete.
ja, så bra gick det. inte. seriöst det sämsta oförberedda prov jag någonsin gjort.
ni förstår nog vilken känsla.

har bakat chokladtårta idag dessutom. barnslig och god, precis som dem ska vara!

och vet ni vem som ska vara med på idrotten imorgon? jo jag.
med en stukad fot. det kommer bli en jävla bra show måste jag säga.
kanske ska ta och spela in mig själv? när jag står still och bara glor.
MEN, sen vet jag att jag knappt kan stå still när jag väl är med.
åh. hejhopp stukad fot x2000!

näpp, nu blir det lite tv, dusch och ännu mer tv. kassa big brother väntar ju!


Kommentarer
Postat av: Ragnartindra

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-11-25 @ 09:49:17
URL: http://ragnartindra.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback