2014-04-29

Skrivet 2014-04-29 @ 16:27:31
Fan vilken bra start på denna vecka!
efter våran sköna semester i Turkiet tog det emot att kliva upp för att börja o6.oo igen, men vad gör det när man får så bra nyheter?
 
jag har fått fast anställning på jobbet! Åh visste/vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta!
känns rent ut sagt underbart detta!
började först som praktikant genom arbetsförmedlingen, blev sedan anställd av bemanningen som jag jobbade genom i ca 1,5 år. därefter anställd som vikarie av HM(vikariat ett år). Och igår kom de med den förbannat jävla  bra nyheten att jag fått fast på riktigt!
gud vad allt känns bra just nu!
 inte sämre blir läget av att vi är lediga på torsdag o jag slutar tidigt på fredag!
ibland är livet allt bra härligt :-D
 
nu kallar tvättstugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback