2014-04-10

Skrivet 2014-04-10 @ 15:56:00
den här veckan har fan bara flugit förbi! Håller på att lära mig någonting nytt på jobbet, så timmarna bara rinner iväg. men skönt är väl det! Sitter och funderar på om jag ska vara så duktig och jobba övertid i helgen eller vara lite lat och stanna hemma.. får överväga lite till ;-) 5 dagar i veckan räcker gott och väl, men eftersom att jag ska ta ut obetald semester om någon vecka så är det ju faktiskt inte helt fel..
 
sitter med en träningsvärk som heter duga, är otroligt tacksam för att jag fick stå stilla på jobbet idag! HA HA säger jag bara , hade varit kul att springa runt på lagret och lida!
 
nä, dags för dagens måste, ORDNA MAT!
F y f a n vad tråkigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback