2014-02-11

Skrivet 2014-11-03 @ 23:27:13
Ja herregud..flänger runt på sjukhus och akuten mer än jag är hemma nu för tiden känns det som. Igår gipsades jag om IGEN, denna gång av läkaren som opererade mig. handen var tydligen väldigt för mycket böjd, så skönt att det är normalt igen! 
Har dock fått såna otroliga smärtor i handen men dessvärre hjälper varken vanliga värktabletter eller morfintabletter för detta.. Inget smärtstillande alls som tar på nervskador..
men ska vara nöjd över att jag faktiskt känner någonting alls! Även om läkaren kom med beskedet att jag aldrig kommer få tillbaka känseln helt.. 
ska snart försöka få lite sömn(blivit väldigt ont av det på nätterna) för imorgon ska jag ta en sväng förbi jobbet och fixa lite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback