2014-11-14

Skrivet 2014-11-14 @ 23:35:10
Var på Sahlgrenska i onsdags och tog bort alla stygn. Hade visst sytt på fler ställen än jag trodde.. Där ser man!
slapp gips som jag trodde att jag skulle få och fick istället en skena! Betyder att jag äntligen kan börja ha kläder haha ;-)
skenan ska sitta på i två veckor, sedan ska jag tillbaka till Göteborg och börja träna upp handleden som inte riktigt fungerar alls..
tycker det är obehagligt för kan inte heller böja min tumme :(
träning en gång i timmen/dygnet runt är det som gäller! 80% av resultatet kommer tydligen ligga på hur jag sköter det! Så nu jävlar blir det inget slappande! ;-)
snya skenan 
 
tro det eller ej men har redan köpt en hel julklappar! hör inte direkt till vanligheten måste jag säga..
nä, får se om någonting mer händer ikväll, annars blir det strax läggdags och möjligtvis lite pretty little liars! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback